Przygoda z jogą

0

 

„Trzeba zrobić też coś dla siebie”. Pomyślałam i zapisałam się jogę. Zawsze chciałam sprawdzić czy dam radę. Nie od razu muszę przecież zrobić kwiat lotosu, krowę czy tancerza.
 
 
No to pochwaliłam się znajomością nazw pozycji w jodze. Przyznam szczerze, że się „wkręciłam”. Poszłam spontanicznie, na próbę… i tak zostałam. Może ktoś zapytać „a co z dziećmi?”. Mianowicie, zajęcia mam na 20:00. Nic bardziej idealnego!
 

12333117_10207976595312330_1135583801_o

12318386_10207976596552361_1032487472_o

 
Nastawiłam się że nie ucieknę po pierwszych zajęciach. Przecież nie każdy od razu założy nogę za głowę. To nie o to chodzi. Najważniejszy jest oddech, koncentracja, nauka własnego ciała. Wszystko przychodzi stopniowo. Jestem na to dowodem. Jeszcze jakiś czas temu nie powiedziałabym że uda mi się zrobić niektóre asany.
 
Dodatkowo joga daje mi niejednokrotnie poczucie odprężenia, relaksu nawet jakiejś harmonii. Nie denerwuje się tak bardzo, jestem bardziej cierpliwa, wytrwała. A moje ciało rozluźnione, dzięki czemu silniejsze. Przy dwójce maluchów to wielka pomoc! Może zabrzmi to dziwnie, ale nauczyłam się również poprawnie oddychać. Może nie nauczyłam, a przypomniałam, bo szkoła muzyczna (w której po raz pierwszy z dobrym oddychaniem się spotkałam) była dawno. Najnormalniej w szaleństwie codzienności gdzieś tą umiejętność zatraciłam.
12318525_10207976575631838_1816801554_o
Jednak jeżeli kogoś nie przekonuje joga, Eurofitness ma do zaoferowania więcej zajęć. Może warto o tym pomyśleć. Wiecie – szczęśliwy rodzic, szczęśliwe dziecko. A wysiłek fizyczny bywa również ukojeniem dla duszy. Mamy w czym wybierać, w samym podstawowym planie zajęć, prócz jogi jest:
 
ABT – (brzuch, uda, pośladki) – trening modelujący dolne partie ciała, brzuch, pośladki i uda. Zajęcia składają się z rozgrzewki w prostym układzie choreograficznym i części ćwiczeń modelujących.
 
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI – zajęcia dla tych, którzy marzą o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.
 
BODY BALANCE  – zajęcia wykorzystujące naturalne poczucie równowagi, mające na celu wzmocnić i wysmuklić sylwetkę oraz poprawić propriocepcje stawów w celu uniknięcia kontuzji. Poprzez ćwiczenia z równowagą uczymy poszczególne części ciała jak mają ze sobą współpracować. Zajęcia łączą elementy gimnastyczne, tai-chi, pilates oraz utrzymanie koncentracji.
 
BODY SHAPE – rzeźbienie ciała – popularny trening ogólnorozwojowy i wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia z niewielkim obciążeniem w postaci hantli. Trening o średniej intensywności. Największym plusem tych ćwiczeń jest ich nieskomplikowana forma. Dzięki prostym ćwiczeniom trening ten dedykowany jest każdemu: niezależnie od kondycji fizycznej czy wieku.
 
FUNTIONAL MOVE – to trening funkcjonalny mający za cel naśladować ruchy z życia codziennego, ale w taki sposób, aby wzmocnić mięśnie osłabione i posturalne. Składa się z prostej rozgrzewki angażującej wszystkie stawy oraz części intensywnie wzmacniającej. Trening ten został stworzony dla osób po kontuzjach, które chcą wzmocnić aparat więzadłowo – stawowy kolan, poprawić siłę i wytrzymałość barków oraz kręgosłupa.
 
PILATES – ćwiczenia prozdrowotne, wzmacniające przede wszystkim mięśnie głębokie brzucha, kręgosłupa i miednicy. Podczas zajęć wykorzystujemy również różnego rodzaju piłki gimnastyczne oraz taśmy w zależności od umiejętności ćwiczących. Ćwiczenia dla osób na różnych poziomach zaawansowania.
 
STEP + EKSTRA BRZUCH – zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć składa się z dość intensywnych elementów cardio (rozgrzewka). Druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii.
 
STRETCH – to najprościej mówiąc rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w naszych stawach – to główne walory tych zajęć. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu każdego dnia. Przy spokojnej muzyce zrelaksujesz ciało i umysł. Zajęcia absolutnie dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności.
 
SZTANGI – zajęcia przeznaczone dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.
 
TBC – zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, piłki, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, po prostu zgrabną sylwetką!
 
ZDROWY KRĘGOSŁUP – trening profilaktyczny składający się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, które minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych.
 
ZUMBA – to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Bardzo innowacyjny systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, atrakcyjne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy.
 
Ze strony Eurofitness
 
12297958_10207976583472034_1192180884_o
 
Można skorzystać dodatkowo z pomocy trenerów personalnych , wziąć udział w treningach biegacza, czy w każdy pierwszy piątek miesiąca ćwiczyć z zawodowcami z Ruchowej Akademii Zdrowia. No i wszelakie imprezy typu Andrzejki, Halloween, spotkania z dietetykami itd.
 
Nie namawiam tylko mam. Polecam również zajęcia dla dzieci – treningi korekcyjne, co sobota, oraz dla tatusiów – korzystanie ze sprzętów znajdujących się na siłowni.
 
Zainteresowani?
 
No to zapraszam do udziału w konkursie. Do wygrania: ŚWIĄTECZNY KARNET NA 10 WEJŚĆ (DO WYKORZYSTANIA W CIĄGU DWÓCH MIESIĘCY) do klubu Eurofitness
Szczegóły na FanPage bloga.
 
Polecam.

 

Karola – Przyszła joginka! 😉

About author

No comments

Paszport czy dowód? Oto jest pytanie

  Dziecko powinno mieć jakiś dokument tożsamości. Teraz powinny wystrzelić petardy, fanfary i gromkie brawa za odkrycie Ameryki, a co! Strona źródłowa zdjęcia   My ...